Interview Met Man Bijt Hond

Meer
10 apr 2015 10:57 - 13 apr 2015 15:44 #720 door MikeyP
Op woensdag 8-3-2015 ben ik gebeld door NRCV - Man bijt Hond. Ze wilde een interview met iemand die voor het eerst dit jaar weer met zijn zeilboot wilde gaan varen. Na deze oproep ben ik opgegeven door de Oprichter en Moderators van het forum www.zeilerspraat.nl .
Na heel veel hulp gehad te hebben van de mensen van dit geweldige platform, vonden zij het zo'n gaaf idee om mij op te geven voor deze ervaring.

Na alles te hebben besproken en afgesproken kwam de dag aan van vrijdag 10-04-2015 om 08.30 stonden zij voor de deur met een camera man en geluidsman en natuurlijk de interviewster. Allereerst moest ik een startzin zeggen over het mooie weer en welkom bij man bijt hond.
Daarna hebben zij meerdere close-ups gemaakt en hierbij ook vragen aan mij gesteld. Toen eenmaal alle total shots gemaakt waren moest ik de boot losmaken en wegvaren, dit was echter tricky want ik moest wegvaren zonder de crew en daarna terug inparkeren om ze aan boord te laten. Nadat dit eenmaal gelukt was gingen we een stukje varen. Onder het varen werden er vragen gesteld over mijn gevoel om te varen met dit weer en hoe mijn liefde tot stand is gekomen. Ook is er gevraagd wat je nodig hebt om zo'n schip te kunnen restaureren.

Dit was een ontzettend leuke ervaring en ben ook erg dankbaar dat de mensen van zeilerspraat mij hebben opgegeven voor deze gave ochtend!

VANAVOND TE ZIEN OP NCRV - MAN BIJT HOND!!! OM 18:45!!!!!
:D :D :D :D :D :D

Laatst bewerkt: 13 apr 2015 15:44 door Frank.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank, Jorienepien

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
13 apr 2015 15:45 #724 door Frank

"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 5.214 seconden
Lekker winkelen zonder zorgen - Gratis verzending en retour